{ESA}Morro
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zaświaty...Hades
|
Wysłany: 11:15 06.08.2005 Temat postu: Recenzja |
|
|
BLITZKRIEG II
(Wojna błyskawiczna)
Producent/dystrybutor: CDV
Rodzaj gry: RTS
Premiera gry: Jesień 2005
Co zmieniło się w kolejnej części wojny błyskawicznej??
Grafika
Z pewnością te osoby, które oglądały już screeny dostrzegły, iż grupa
Nival Interactive wprowadziła system grafiki 3D. Oznacza to, iż modele jednostek będą bardziej realistyczne niż w pierwszej części Blitzkrieg. Siła eksplozji trafiająca w ciężarówkę lub inny element gry wywoła ogień. Po dokładnym zbliżeniu poruszającego się pojazdu można dostrzec pył na drodze, który unosi się z powiewem wiatru. Kolejnym wprowadzonym nowym elementem do gry jest tryb nocny co jeszcze bardziej upiększa gre. Takie elementy z pewnością dodają ducha walki i zachęcają gracza do rozegrania niepowtarzalnego starcia.
Rozgrywka
Tutaj mam do powiedzenia nie wiele. Praktycznie tryb rozgrywki nie uległ zmianie poza....
poza jakże ważnym elementem wojny – siły powietrze. W pierwszej części Blitzkrieg’a samoloty służyły wyłącznie jako wsparcie, w tej części Nival Interactive wpadło na znakomity pomysł i gracz sam będzie mógł kontrolować swój samolot. Dodatkowo producenci gry dodali marynarkę wojenną (mam nadzieje że będzie ona odgrywać istotną rolę w grze).Wstępnie Blitzkrieg II ma posiadać 270 jednostek mechanicznych oraz 60 rodzajów jednostek piechoty. Dodatkowo będzie większa ilość „buldożerów”. Tak jak w pierwszej części był niemal niezniszczalny MAUS, tak teraz na polach bitewnych można będzie zobaczyć więcej takich niszczycieli.
Singleplayer (Blitzkrieg II poszerza horyzonty)
W nowej części gry wyróżniane będą cztery kampanie:
§ Sowiecka
§ Niemiecka
§ Brytyjska
§ Amerykańska
Jak zauważyliście Kampania Aliancka uległa zmianie (została rozbita na dwa człony). Potyczki w grze pojedynczej toczyć się będą od początku wojny( czyli 1939r.) aż do ostatnich wybuchów na Pacyfiku. Do gry wprowadzono 100 misji co w zupełności powinno wystarczyć by przygotować się do potyczek w Multiplayerze, o którym zaraz będzie mowaJ. Misje są jak najbardziej oparte na faktach. Zapewne o wielu z nich nie będziecie mieli zielonego pojęcia, ale na pewno napotkacie te, które najbardziej utkwiły wam na lekcjach historiiJ
Multiplayer
Uhhhhh....o tak wreszcie można odetchnąć. Wszystkie błędy, które zakłócały nam grę zostały usunięte. Także w nowej części gry nie będziemy musieli się martwić, że za moment wyskoczy nam komunikat JESTES NIEZSYNCHRONIZOWANY...albo ktoś będzie miał błędy innego rodzaju.
Wymagania sprzętowe:
§ minimalne:
o Windows 98/ME/2000/XP, DirectX 9.0
o 800 MHz Pentium III / Athlon
o 256 MB RAM
o 32 MB videocard GeForce 2 / Radeon 7500
o 2 GB hard disk space
§ zalecane:
o Windows 98/ME/2000/XP, DirectX 9.0
o 2 GHz Pentium 4 / Athlon
o 256 MB RAM
o 64 MB videocard GeForce 3 / Radeon 8500
o Dolby Surround 5.1
o 2 GB hard disk space
Post został pochwalony 0 razy
|
|